?שכחת סיסמה
 
 

שאלות ותשובות

האם תהליך הרכישה ופרטי האשראי שאזין באתר מאובטחים?
כן. תהליך הרכישה של המהדורה הדיגיטלית של "שער למתחיל" מתבצע בסביבה מאובטחת, בכפוף לתקנים המחמירים ביותר. כל הנתונים שתזין בתהליך התשלום יוצפנו בפרוטוקול המתקדם SSL של חברת VeriSign.

מתי וכיצד אקבל חשבונית על התשלום?
מיד עם סיום הרכישה תישלח אליך קבלה, לכתובת הדואר האלקטרוני שתזין בתהליך התשלום. לנוחותך, תמצא באותו מסמך קישור לאתר חברת הבילינג "פלימוס", לצפייה בחשבונית ולהדפסתה.


עשיתי מנוי, אך לא קיבלתי מכם אישור שהעסקה התקבלה.
אנא שלח דואר האלקטרוני ל- sales@plimus.com, ואנו נשלח אליך את האישור בהקדם.


הזנתי את פרטיי האישיים ופרטי כרטיס האשראי, וקיבלתי את ההודעה הבאה: "Credit card was declined".
מה עליי לעשות?
משמעות ההודעה היא, שחברת כרטיסי האשראי שלך סירבה לאשר את העסקה. אנא התקשר אל שירות הלקוחות של חברת האשראי, לבירור סיבת הסירוב.
אם הבעיה נמשכת, תוכל לבצע את העסקה באתר, על ידי בחירה באפשרות תשלום דרך העברה בנקאית או המחאה.

לעזרה נוספת, שלח דואר אלקטרוני לכתובת sales@plimus.com או צור קשר בטלפון הבינלאומי 1-858-350-7473.



חויבתי פעמיים על אותה רכישה.

מומלץ לבדוק את העניין עם חברת האשראי, שכן במקרים רבים אין מדובר בחיוב כפול בפועל. אם אכן נעשתה טעות ואושרו שתי עסקאות, אנא פקסס אלינו את תדפיס החיובים מחברת האשראי, למספר הפקס הבינלאומי 1-858-777-5553, ואנו נזכה את חשבונך בהקדם.


מספר כרטיס האשראי שלי הוחלף. האם המנוי שלי יבוטל?
כדי להבטיח את המשכיות המנוי, אנא עדכן אותנו בהקדם האפשרי בשינוי באמצעי התשלום שלך,
במספר הטלפון הבינלאומי 1-858-777-5553.


ידיעות טכנולוגיות - פיתוח טכנולוגיות, מוצרים ומערכות מידע
כל הזכויות שמורות © "שער למתחיל" צרו קשר שאלות ותשובות מדיניות פרטיות תנאי שימוש